Overheid

Een multifunctioneel BHV
oproepsysteem voor overheidsorganisaties

Slider

Het systeem voor overheidsinstellingen om razendsnel te communiceren met BHV teams in geval van incidenten en calamiteiten

De overheid heeft de laatste jaren te maken gehad met een groot aantal wijzigingen. Takenpakketten zijn uitgebreid, gemeentes zijn samengevoegd en vaste werkplekken worden vaak flexplekken. Gevolg meer bezoekers en minder vaste bezetting waardoor een slimme oplossing nodig is om te anticiperen op incidenten en calamiteiten.

Een efficiënt en overzichtelijk BHV oproepsysteem

Alhoewel de meeste overheidsorganisaties beschikken over professioneel uitgewerkte calamiteitenplannen, kan dit met het BHV Alarmeringssysteem van Picasse nog veel efficiënter en betrouwbaarder. Naast de toename van het aantal bezoekers aan overheidsinstellingen is ook het flexwerken een steeds grotere rol gaan spelen in de maatschappij. Om overzicht te houden in het aantal aanwezige BHV-ers en kan er gebruik gemaakt worden van de module aanwezigheidsregistratie. Hierdoor heeft u inzicht in het aantal aanwezige medewerkers en BHV-ers op een bepaalde locatie en kunt u in een noodsituatie desgewens enkel de aanwezige hulpverleners alarmeren.

Centraal alarmeringssysteem

Met behulp van de alarmeringstablet kan er vanaf een centrale locatie (bijvoorbeeld receptie) snel en adequaat gereageerd worden op incidenten. Met een op maat gemaakt knoppeninterface en voorgeprogrammeerde scenario's kan er door elke medewerker ook bij grote stress eenvoudig opgeroepen worden.

Over BHV Alamering
Integratie Brandmeldsysteem Melding
BHV Alarmeringsysteem Op Locatie

Alarmeringsscenario's

Picasse heeft veel ervaring met het creëren van volledige alarmerings-scenarios die tegelijkertijd ook zeer simpel te bedienen zijn in panieksituaties. Op basis van de BHV alarmerings-protocollen adviseert Picasse hoe de alarmeringsflow het beste opgezet kan worden voor uw organisatie.

Meer weten

Specifieke functionaliteiten en oplossingen voor overheidsinstanties

Aanwezigheidsregistratie

Real-time inzicht in het aantal aanwezige en beschikbare medewerkers en BHV'ers.

Automatische notificaties

Blijf op de hoogte van bijvoorbeeld storingen en temperatuursverschillen.

Koppelingen en integraties

Integreert moeiteloos met brandmeldcentrale(s), gebouwbeheersystemen, liften en meer.

Altijd bereikbaar

Mis nooit een melding vanwege lege of uitgeschakelde portofoons of pagers.

Meer weten? Neem contact op

Uitproberen? Vraag een demo aan